Datorn.

Aa, visst börjar det hända lite i bloggen vaa? :D
Känns skönt att äntligen börja blogga här igen ;)
Första bloggen jag själv har skrivit på under ett bra tag :) Det är alltid trevligt!
Jag kommer fortfarande blogga från min egen blogg, men tror att det blir mer här, faktiskt. Saknar dock mina fina smilisar. XD haha :D

Idag sitter jag och tänker på om jag möjligtvis ska ta bort allt från min dator: alltså systemrensning. Har så mycket skit på datorn som jag inte behöver och den sparar ju allt möjligt som är dumt. Och ja, jag orkar inte med denna sega dator mer hehe. Okej, den är inte så seg faktiskt, men den är det för att vara så gammal/ny som den är. Okej, den är gammal, men inte liksom jätte gammal, som min brors dator är, och min är segare än hans ! :O
Det ända jag måste göra innan är att snacka med pappa om saken och sedan är det bara att spara foton och annat som man kan behöva (därför måste man snacka med pappa) och sedan är det bara att rensa skiten! :D

Hehe...
Ha det bra,
Kram,
Maggie ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har nu kommit till inläggssidan, lämna gärna en kommentar