Hej & Hopp

Under de senaste dagarna då jag ej har bloggat har jag faktiskt inte gjort mycket. Därför kändes det inte lönt att skriva. Jag vet, jag är ond. Men igår hände det faktiskt något som stack ut från mitt annars så tråkiga liv, jag och min gulliga vovve Fia gick till veterinären :D Där fick hon en spruta (vaccination). Hon får en spruta en gång om året. Dock så ska hon få alla sprutorna nästa år. Tror det är 4 stycken hon får då. Neej tre kanske. Ärligt: jag har ingen aning. :S

Japp, inte mycket mer att berätta. Snart ska jag ut och springa och sedan blir det live samtal med en vän :D (hela dagen :D)

Ha det bra,
Kram,
Maggie;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har nu kommit till inläggssidan, lämna gärna en kommentar