Sunday

Söndag, Söndag, Söndag! Jo, vad ska man hitta på, på en sådan dag?
Hah, ingenting... xD :D Joo, självklar ska jag ut och springa ;D Idag ska jag allt springa tre rundor på en runda som jag springer på. Denna är gömd bredvid stället där jag bor :D Så nice, att ha ett ställe att springa på där ingen annan går. Eller nä, nu har jag allt fel. Där finns, otäcka djur som under dagarna har rispat på träden (shit, skulle inte ha sett när de spelade Amnesia...)! Och sedan så är där badboys som kör med sina fyrhjulingar i skogen, yay! :D

Men de som kör har inte kört där inne på ett tag! :D *happy*
Men djuren, jaa, de har varit där inne nu under dagarna. Så, ja, man får hoppas att de inte är något stort otäckt djur som hoppar på en när man springer. Ohh, no! :O
Men annars är det väl rätt chill. xD

Ohh, er som kanske la märke till Amnesia. Eller vad det heter :S. Så, tryck här eller här för att komma till sidan. Den första är inte så otäck men den andra, satt jag liksom och fick damp. Sa liksom nu får du allt klara det liksom! Hah :D Lite roligt :D
Det är ungefär 20-30 minuter på varje movie. I think..



Ha det bra,
Kram,
Maggie ;)

Ps. det är fortsättning på första delen till andra på Amnesia. Men efter lite mindre än halva börjar det så kallade läskiga :P ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har nu kommit till inläggssidan, lämna gärna en kommentar